Gør noget godt for øjnene - og effektiviteten
En vidensarbejder tilbringer typisk 5 - 7 timer foran sin skærm om dagen, ca. 250 dage om året. Skærmen medarbejderne kigger på, har derfor voldsomt stor betydning for den generelle effektivitet og fysiske velvære - og især for vores øjne og hovede. Derfor er det en dårlig ide at gå på kompromis med billledkvalitet og fleksibilitet. Det giver simpelthen lavere effektivitet og et højere sygefravær, fx på grund af hovedpine.
Phillips har udviklet og produceret TV-skærme siden 1910. Phillips introducerede blandt andet det første fladskærms-tv i 1998. En 13 cm. tyk moppedreng på 42 tommer til en pris på lige omkring de 90.000 kroner! Senere var man med til at definere SMART TV begrebet og opfinde OLED og Ambient bagbelysning.
Denne over 100 år lange historik for innovation og fokus på skærmoplevelsen tog Phillips med sig, da man i 80´erne lancerede sine første computerskærme. Lige siden har Phillips ligget i det absolutte førerfelt for computerskærme med enestående skarphed, som samtidig skåner brugerens øjne og øger effektiviteten.
Uanset om brugeren er designer, redigerer videoer eller arbejder med ekstremt detaljerede oplysninger til CAD-CAM-løsninger eller med kæmpe regneark, giver en computerskærm fra Philips en krystalklar, effektiv og smertefri arbejdsdag.