Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Incident Response fra CSIS

​I vores aktuelle trusselsbillede, så er det gældende for alle, at man er sårbar for angreb i alle døgnets 24 timer. Ondsindede hackere tager som bekendt desværre ikke hensyn til de normale arbejdstimer i tidsrummet 8-16.

Incident Response fra CSIS.

Derfor har CSIS udviklet en 24/7/365 løsning, som gør det muligt for instanser at have nogle at ringe til i øjeblikket, hvor man bliver udsat for et ”breach” i sin infrastruktur.

Det giver en sikkerhed i og med, at man kan tage kontakt og få support til sit aktuelle problem.

Både i form af scanninger af den aktuelle PC, samt analyser af trafik og logfiler. Såfremt dette ikke er nok, kan der i en Incident Response aftale også være on-site support inkluderet.

Der er forskellige niveauer af en Incident Response aftale, hvor fx on-site support kan ske inden for 4 timer.

Med en Incident Response aftale får man altså sikkerhed for, at man kan få professionel hjælp hvis skaden sker, og ydermere sikrer CSIS også at datatilsynet bliver informeret (GDPR).

For mere information om Incident Response bedes henvendelse ske til vores ansvarlige for Security Solutions:​

Laurits von Tangen Sivertsen

22 57 56 70 eller las@codeex.dk

Derfor skal du vælge os​

Vi stræber efter at skabe tillid og troværdighed, da loyaliteten er det, der danner rammen for at opretholde respekt, for så vel kunden som vores medarbejdere.​

Konsulenter med mere end 10 års erfaring

 ​UVILDIG rådgivning

 Ingen binding på services

 Faste aftaler

Codeex ApS

Marielundvej 46B

DK-2730 Herlev

​CVR: 38792288

Kom i kontakt med os

Skriv til os via vores formular. Vi vil bestræbe os på at kontakte dig hurtigst muligt.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt